Εγκυμοσύνη και Διατροφή

Γενικές  οδηγίες για τη διατροφή  της εγκύου

Μεταξύ των θρεπτικών συστατικών που αξίζουν ιδιαίτερη προσοχή στη διατροφή της εγκύου είναι ο σίδηρος, η βιταμίνη C, η βιταμίνη D, οι σύνθετοι υδατάνθρακες, το ασβέστιο,  οι πρωτείνες  και το φολικό οξύ. 

Περισσότερα

 

Συμβουλές διατροφής  για τον Θηλασμό

Τι πρέπει να τρώω;
Σκεφτείτε ότι με τον  θηλασμό έχετε ακόμη ένα κίνητρο για να συνεχίσετε την υγιεινή διατροφή που ακολουθήσατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επικεντρώστε τη διατροφή σας στην κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως και δημητριακών, φρέσκων φρούτων και λαχανικών, και τροφίμων πλούσια σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, και σίδηρο.

Περισσότερα
.

Μοιράσου το στα κοινωνικά δίκτυα

Εγκυμοσύνη και Διατροφή

© 2013. Μαρία Αντίνου. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος