Αθλητισμός και Διατροφή

 Ο φαύλος κύκλος της αύξησης βάρους και έλλειψης άσκησης.

Όσο παχαίνουμε τόσο μας είναι πιο δύσκολο να κινηθούμε και να κάνουμε οποιοδήποτε είδος δραστηριότητας με αποτέλεσμα να μας παχαίνει περισσότερο το φαγητό που τρώμε, αφού δεν μπορούμε να το κάψουμε αλλά και να πέφτει η διάθεσή μας με αποτέλεσμα τρώμε ακόμη περισσότερο και να παχαίνουμε.  

Περισσότερα

Συμπληρώματα με "αντιοξειδωτική" δράση

Η χρήση αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων διατροφής είναι συχνό φαινόμενο. 

Του  πτυχιούχου των  Τ.Ε.Φ.Α.Α Θεσσαλονίκης                                        Μήνου Βασίλη

Περισσότερα...

 Διατροφή και άσκηση

Όταν ασκούμαστε, δεν παίζει ρόλο μόνο το τί τρώμε αλλά και το πότε τρώμε. Βασικές αρχές για το πότε και ποια γεύματα πρέπει να καταναλώνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση είναι οι ακόλουθες:

Περισσότερα...

 

Πρωτεΐνες: Τι πρέπει να ξέρουμε για ασφαλή χρήση συμπληρώματος

Τι είναι τελικά η πρωτεΐνη; 

Οι πρωτεΐνες είναι ένα από τα τέσσερα συστατικά που αποτελούν τα κύτταρα. Οπως φανερώνει και το όνομα τους οι πρωτεΐνη έχουν τους πρώτιστους λειτουργικούς ρόλους μέσα σε ένα κύτταρο. Αποτελούν ένα από τα βασικά δομικά υλικά με το οποίο κτίζονται όλα τα κύτταρα, ο μυϊκός ιστός, οι ορμόνες, τα αντισώματα και μια σειρά από άλλες, πολύτιμες για τον οργανισμό, ενώσεις κι ουσίες. Με απλά λόγια θα λέγαμε ότι οι πρωτεΐνες είναι το υλικό από το οποίο είμαστε φτιαγμένοι.

Περισσότερα

 

ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑ:Ο Πράσινος Χρυσός

Τα τελευταία χρόνια ακούμε και διαβάζουμε πολλά για την ευεργετική δράση της.Ωστόσο πολλοί δεν γνωρίζουν τι είναι η σπιρουλίνα και το πόσο καλό κάνει στον ανθρώπινο οργανισμό.Για αυτό και εγώ θα αναφερθώ σήμερα στην σπιρουλίνα.

Περισσότερα 

 

 

Μοιράσου το στα κοινωνικά δίκτυα

Αθλητισμός και Διατροφή

© 2013. Μαρία Αντίνου. Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος